Milli Kulinariya Mərkəzinin loqosu yenilənib
Bu gün Dövlət Turizm Agentliyinin Milli Kulinariya Mərkəzi yeni loqosunu təqdim edib.
Lqonu Mərkəzin rəhbəri Orxan Sadıqov (Fikrətoğlu) təqdim edib.
Yeni loqoda alov, sünbül, nar və xarı-bülbüldən istifadə edilib. O.Sadıqov bunun səbəbini izah edib:
"Zərdüşt peyğəmbərin bu coğrafiyada yaşaması odpərəstliyi önəmli edib. Bu baxımdan alovun simvolda yer alması əsas olub. Məncə, dünyanın heç bir yerində xarıbülbülü görüb vurulmamaq olmaz. Digər tərəfdən xarıbülbül həm də qələbənin rəmzidir, ona görə də bu güldən biz loqoda istifadə etdik. Nara gəlincə isə düşünürəm ki, bu, bütün Azərbaycanı özündə birləşdirən bir rəmzdir. Sünbül isə Şirvanşahlar və digər dövlətlərin gerbində olub. Bu, tərəqqinin, bolluğun simvollarından biridir. Sümbülü loqoda əks etdirmək bolluqla bağlı arzularımızı izah edir".
Bundan başqa, onun sözlərinə görə, Mərkəzin internet səhifəsi də hazırlanır və tezliklə təqdim ediləcək.
© Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 d. əvvəl
Nazirlər Kabineti dəmiryol nəqliyyatı təyinatlı torpaqlar ilə bağlı qərar qəbul edib
-
44 d. əvvəl
Borcların yığılması üzrə xidmətlər göstərən şirkətin qazancı kəskin artıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Azenco” ASC-nin ümumi yığıncağı keçirilib, 1-ci müavin vəzifəsində dəyişlik olub
-
2 saat əvvəl
Bazarda ciddi nöqsanlar aşkarlanıb, məhdudlaşdırıcı qərar qəbul edilib
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Unibank İdarə Heyətinin sədri ABŞ-yə ilk bankçılıq missiyasında iştirak edib
-
3 saat əvvəl
Xalq Bank Azərbaycanın Bankçılıq Missiyasının ABŞ-yə ilk işgüzar səfərində iştirak edib