Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Gömrüyün elektron xidmətlərilə bağlı böyük sayda müraciət olub

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Gömrüyün elektron xidmətlərilə bağlı böyük sayda müraciət olub
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

2021-ci ilin fevral ayı ərzində Dövlət Gömrük Komitəsi Cağrı mərkəzi vasitəsilə 11 min 929 müraciəti cavablandırıb.

Marja Komitəyə istinadən xəbər verir ki, müraciətlərin 5659-u və ya 47,4%-i elektron xidmətlər ilə bağlı, 3,549-u və ya 29,7%-i fiiki şəxslər tərəfindən istehsal və ya kommersiya məqsədləri üçün nəərdə tutulmayan mallar ilə bağlı olub.

Qeyd edək ki, Komitənin "Smart customs" sistemindən şikayət edənlər çoxdur. 

10.03.2021 15:43
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18