Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Finlandiya sakitliyi milli brendə çevirməyə hazırlaşır

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Finlandiya sakitliyi milli brendə çevirməyə hazırlaşır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Finlandiyanın sakit və dinc həyat tərzi turistləri cəlb edir. “Visit Finland” şirkəti də bunu milli brendə çevirmək qərarına gəlib.

 

Reklam_3_11

“Yle” xəbərlər xidmətinin yaydığı məlumata görə, Almaniyada dünya turizm sərgisinin əsas ideyası da məhz sakitlik olub. Suominin (Finlandiyanın) turizm nümayəndələri bu istiqaməti inkişaf etdirmək istərdilər.

 

Laplandiya şirkətləri həmin ideyaya birinci qoşulublar. Məsələn, regionun turizm bürosunun rəhbəri Teyya Mikkola bildirib ki, Finlandiyanın şimalına səfər edənlərin çoxunun əsas təəssüratları sakitliklə bağlıdır. Laplandiya üçün yay fəsli gərgin mövsüm deyildir, amma turizm nümayəndələri sakitlik brendini irəlilətməklə, səyyahların axınını təmin edə bilərdilər. Artıq indinin özündə bir neçə şirkət bu qəbildən səyahətlər təklif edir.

 

© Azərtac

 

10.03.2017 16:27
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil_manset_alt_4_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2-CityNet-NyuMedia_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18