Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Rusiyada yerli pivə brendlərinin satış payı 70 faizə yaxınlaşıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Rusiyada yerli pivə brendlərinin satış payı 70 faizə yaxınlaşıb

Nielsen tədqiqat şirkətinin materiallarına görə, 2022-ci ildə Rusiyada yerli pivə brendlərinin satış payı təxminən 70%-ə yaxınlaşıb, artım idxal edilən pivə satışının azalması fonunda baş verib.

“2022-ci ilin nəticələrinə görə, çeşiddə dəyişiklik və idxal olunan brendlərin payının azalması fonunda yerli pivə satışının payı 70% təşkil edib”, - şirkətin materiallarında deyilir.

Reklam_3_11

Qeyd olunub ki, yerli brendlərin satış payı 2021-ci illə müqayisədə 2 faiz bəndi artaraq fiziki ifadədə 68 faizə çatıb.

"2022-ci ildə mağazalarda müştərilərə təqdim olunan çeşidin yenidən nəzərdən keçirilməsi fonunda yerli istehsal pivənin payının artması sürətlə baş verib. 12 ayın nəticələrinə görə, pərakəndə pivə çeşidinin demək olar ki, yarısı (48,1%) yerli brendlərdən ibarətdir. Aprel ayından başlayaraq hər ay yerli pivələrin payında artım müşahidə olunurdu”, - Nielsen ekspertləri deyir.

Pivə kateqoriyası Rusiya alkoqol bazarının inkişafının əsas məhsulu olaraq qalır.

07.02.2023 16:07

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ