Rusiyada yerli pivə brendlərinin satış payı 70 faizə yaxınlaşıb
Nielsen tədqiqat şirkətinin materiallarına görə, 2022-ci ildə Rusiyada yerli pivə brendlərinin satış payı təxminən 70%-ə yaxınlaşıb, artım idxal edilən pivə satışının azalması fonunda baş verib.
“2022-ci ilin nəticələrinə görə, çeşiddə dəyişiklik və idxal olunan brendlərin payının azalması fonunda yerli pivə satışının payı 70% təşkil edib”, - şirkətin materiallarında deyilir.
Qeyd olunub ki, yerli brendlərin satış payı 2021-ci illə müqayisədə 2 faiz bəndi artaraq fiziki ifadədə 68 faizə çatıb.
"2022-ci ildə mağazalarda müştərilərə təqdim olunan çeşidin yenidən nəzərdən keçirilməsi fonunda yerli istehsal pivənin payının artması sürətlə baş verib. 12 ayın nəticələrinə görə, pərakəndə pivə çeşidinin demək olar ki, yarısı (48,1%) yerli brendlərdən ibarətdir. Aprel ayından başlayaraq hər ay yerli pivələrin payında artım müşahidə olunurdu”, - Nielsen ekspertləri deyir.
Pivə kateqoriyası Rusiya alkoqol bazarının inkişafının əsas məhsulu olaraq qalır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 42 d. əvvəl
- 45 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Bakı-Ağstafa-Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin edilib
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan dövləti 2024-cü ilin ilk 3 ayında 1 milyard 88 milyon manat borc ödəyib
- 1 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
“Kristal plaza Baku” restoranının fəaliyyəti məhdudlaşdırılıb
-
19 saat əvvəl
Birbank Biznes-dən yeni müştərilərə özəl “Xoş gəldin” kampaniyası
- 20 saat əvvəl