"Ən böyük reklamçıların üçdə birindən çoxu Twitter-də reklamı dayandırıb"
“Twitter” sosial şəbəkəsi ilə əməkdaşlıq edən 100 ən böyük reklamçının üçdə birindən çoxu platformada reklamı dayandırıb. Bu da sosial şəbəkənin yeni sahibi İlon Maskın hərəkətləri səbəbindən onların “sayıqlığından” xəbər verə bilər.
Marja xəbər verir ki, bu barədə çərşənbə axşamı marketinq məlumatlarını təhlil edən "The Washington Post" məlumat yayıb.
Qəzet bildirir ki, Mask xərcləri azaltmaq və Twitter üçün alternativ gəlir mənbələri tapmağa çalışsa da, sosial şəbəkə hələ də reklamdan kifayət qədər asılıdır. Keçən il şirkətin 5 milyard dollarlıq gəlirinin təxminən 90%-i reklamdan əldə edilib.
Oktyabrın 27-də Mask eyniadlı sosial şəbəkənin sahibi Twitter-i almaq üçün 44 milyard dollarlıq müqavilə bağlayıb.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
-
1 gün sonra
Kapital bazarlarında növbəti yenilik - İlk zamanətli istiqrazlara investisiya fürsəti
-
11 saat əvvəl
Gələn il Novruz və Ramazan bayramları ilə əlaqədar 11 gün qeyri-iş günü olacaq
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Azərbaycan Türkiyə şirkətilə əczaçılıq zavodu layihəsi həyata keçirəcək
-
12 saat əvvəl
Pambıq yığımı yekun mərhələdə - İndiyədək 345 min ton xam pambıq toplanıb
- 12 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
"Fitch Ratings" Azərbaycanın 2025-ci il üçün iqtisadi artım proqnozunu yenidən nəzərdən keçirib
- 15 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
ABB müştərilərinə AI-khan və AI-nur kömək göstərəcəklər
Ən çox oxunanlar
"Fitch Ratings" Azərbaycanın 2025-ci il üçün iqtisadi artım proqnozunu yenidən nəzərdən keçirib
Yanacaqdoldurma obyektləri sahiblərinin nəzərinə - Sertifikat, şəhadətnamə, inspeksiya rəyi əldə edilməlidir
Samsung-dan ilk daha çox qatlana bilən telefon: Qiyməti bəlli oldu
Estoniyanın Azərbaycandakı səfirliyi gələn il açılacaq
"Netflix", "Warner Bros. Discovery" üçün təklif verib













.jpg)










.jpg)
