Toyota Prius ətrafında şayiələr - Həqiqi səbəb nədir?
"Qəzaların səbəbi Toyota Prius-dur" iddialarına cavab. “Toyota Qafqaz” şirkəti: "Qəzaların səbəbi Toyota Prius deyil, bu avtomobilləri idarə edən bəzi sürücülərin təcrübəsizliyi və avtomobillərinin texniki vəziyyətinə laqeyd yanaşmalarıdır".
“Toyota Qafqaz” şirkətinin Azərbaycan üzrə direktoru Rəşad Saracov suallarımızı cavablandırıb.
- Rəşad bəy, son dövrlər taksi kimi fəaliyyət göstərən avtomobillərin adı yol-nəqliyyat hadisələrində daha çox hallanır. Sizcə, bu nə səbəbdən baş verir?
-Son dövrlərdə taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin sayı kifayət qədər artıb. Çox təəssüf ki, bu artışla birlikdə təcrübəsiz sürücülərin sayı da çoxalıb və elə bu səbəbdən də taksi kimi fəaliyyət göstərən avtomobillərin adı tez-tez qəzalarda hallanır. Əlavə olaraq qeyd etmək istərdim ki, sürücülərin ehtiyatsızlığı və tələskənliyi də qəzaların baş verməsində ən böyük səbəblərdən biridir.
Sürücülərə məsləhətimiz sükan arxasında avtomobillərini diqqətlə, təmkinlə və qarşılıqlı hörmət əsasında idarə etmələridir.
- Bu qəzaların əsasən Toyota Prius-larla baş verməsi barədə iddialar var. Bu barədə nə deyə bilərsiniz?
- Bəli, belə bir tendensiyanın yarandığından xəbərdarıq. Ancaq qəzaların səbəbi Toyota Prius deyil, bir az əvvəl də qeyd etdiyim kimi bu avtomobilləri idarə edən bəzi sürücülərin təcrübəsizliyi və avtomobillərinin texniki vəziyyətinə laqeyd yanaşmalarıdır.
Fürsətdən istifadə edərək qeyd edim ki, ölkəyə daxil olan işlənmiş avtomobillər, həmçinin işlənmiş Toyota Prius-lar bəzən sellər nəticəsində batmış və ya ciddi qəzadan çıxmış, bərpa olunmuş avtomobillərdir. Onların heç də hamısı texniki baxımdan sağlam vəziyyətdə olmur. Bu avtomobillərə texniki qulluq peşəkar olmayan şəxslər tərəfindən aparılır və çox hallarda avtomobillərdə saxta ehtiyat hissələrinin istifadəsi halı yaşanır. Təbii olaraq orijinal olmayan hissələr daha tez aşınır və bəzi hallarda qəzalara səbəb ola bilir.
Ümumiyyətlə, avtomobil sahiblərinə tövsiyəmiz avtomobillərinin istismar müddətini uzatmaq üçün mütləq rəsmi mərkəzlərin təklif etdiyi xidmətlərdən və orijinal ehtiyat hissələrindən istifadə etmələridir.
-Qəzaların yaranma səbəblərində avtomobilin istismara tam faydalı olmaması ciddi səbəblərdən biri ola bilər?
-Bəli, əlbəttə.
-Məsələn, ola bilər ki, avtomobildə hansısa kiçik nasazlıq əmələ gəlir. Bu, ümumi gedişə hələlik təsir etmədiyi üçün sürücü servis xidmətinə müraciət etməyi gecikdirir və ya ciddi təhlükəyə səbəb olana qədər avtomobili idarə etməyə davam edir. Bu kimi laqeyd yanaşma daha ciddi fəsadlara gətirib çıxarır.
Nasazlıq zamanı sürücülər dərhal servis mərkəzlərinə müraciət etməlidirlər. Ümumiyyətlə, istismarda olan hər bir nəqliyyat vasitəsi periodik texniki müayinə və servis xidmətini keçməlidir. Yaxşı olardı ki, rəsmi servis mərkəzlərinə üstünlük versinlər, çünki yalnız rəsmi servislərdə peşəkar, istehsalçı tərəfindən sertifikatlaşdırılmış texniki heyət mövcuddur.
- Rəsmi servis mərkəzini seçməkləri mütləqdirmi? Nə kimi müsbət tərəfləri var?
- Əslində rəsmi servis mərkəzlərinə müraciət etdikdə avtomobil sahibləri bir növ özlərini sığortalayırlar. Rəsmi servis mərkəzləri istehsalçı tərəfindən təsdiqlənmiş, fəaliyyət hüququ əldə etmiş və yüksək istehsalçı standartlarına sahib olan yeganə təmsilçilərdir.
Məsələn, Toyota olaraq rəsmi mərkəzlərdə avtomobilə qulluq edən bütün texniki heyət yalnız istehsalçının keçirdiyi sertifikasiya proqramını uğurla bitirdikdən sonra avtomobilə xidmət etmə icazəsi əldə edir. Burada əsas məqsəd yalnız ən yüksək müştəri dəyərinin yaradılmasıdır.
Rəsmi dilerlər ehtiyat hissələrinin Toyota spesifikasiyalarına uyğun hazırlanmasına və mükəmməl qaydada uyğun gəlməsinə 100% zəmanət verirlər. Ən əsas məqam odur ki, zəmanətli xidmət yalnız rəsmi dilerlərdə aparıla bilər.
Bunu da əlavə edim ki, rəsmi servis mərkəzlərində mütəmadi olaraq xüsusi servis kampaniyaları keçirilir, nəqliyyat vasitəsinin Sağlamlığının Müayinəsi prosesləri aparılır. Bunlardan yararlanmağı məsləhət görürük.
- Müsahibəyə görə, təşəkkür edirik.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

Birbank əngəlsiz bankçılıq sahəsində inqilabi yeniliyə imza atdı: “İşarət dili ilə videozəng xidməti” təqdim edildi
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 16 saat sonra
- 45 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 52 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan Zərgərlər Assosiasiyası: "Qızılın bir unsiyası 4 000 dollara qədər bahalaşa bilər"
-
1 saat əvvəl
Vergi Xidməti əmək haqqına vergi güzəştlərinin bitməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib
-
2 saat əvvəl
“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan şirkəti dünyanın tanınmış brendinin məhsullarını istehsal edəcək - MÜQAVİLƏ İMZALANIB
-
2 saat əvvəl
Dərnəgül tikinti materialları bazarının köçürüləcəyi yer bəlli oldu - FOTOLAR
-
3 saat əvvəl
Azercell “Talassemiyasız həyat naminə!” proqramı çərçivəsində qanvermə aksiyası keçirib
-
3 saat əvvəl
Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq
-
3 saat əvvəl
Alibaba-nın səhmələrinin qiyməti son 4 ilin ən yüksək səviyyəsinə qalxıb
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi

38,5 milyon manat Lənkəranın kanalizasiyası üçün getdi

Azərbaycan Halal Biznes Forumu keçiriləcək - TARİX

“SmartYurd” adlı rəqəmsal yataqxana idarəetmə sistemi yaradılıb

Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq
Ən çox oxunanlar

Sentyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti

Avropa bankı Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır

Rasional liderlik, ənənəvi liderlik, xarizmatik liderlik

“Bakcell” regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşıdır
