970x250_destkop_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Dövlət Xidməti: Müraciətlərin əksəriyyəti malların keyfiyyətsizliyi barədə olub

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Dövlət Xidməti: Müraciətlərin əksəriyyəti malların keyfiyyətsizliyi barədə olub
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətində 2022 - ci ilin birinci yarımilliyində istehlakçılar tərəfindən daxil olan 2977 müraciətə baxılıb.

Xidmətin yaydığı məlumatda bildirilir ki, müraciətlərin əksəriyyəti, malların (iş və xidmətlərin) qüsurlu və keyfiyyətsizliyi barədə olub. İstehlakçıların hesabda, çəkidə və qiymətdə aldadılması, müqavilə şərtlərinin pozulması, istehlakçılara zəruri və düzgün məlumatların verilməməsi də daxil olan müraciətlər sırasındadır.

Dövlət Xidmətinə bu dövrdə daxil olmuş müraciətlərin 1185 - i təmin olunub, 1041 müraciətlə bağlı izahat və tövsiyə verilib. 392 müraciət üzrə isə araşdırmalar davam etdirilir.

Qeyd edək ki, müraciətlər əsasında 169. 286 manat istehlakçılara qaytarılıb, 15. 080 manat dəymiş ziyan ödənilib.

22.07.2022 18:42
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2-CityNet-NyuMedia_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18