Yerli brend xarici rəqiblərini aktivləşdirdi
İndiyədək satışları reklamsız da yaxşı olan xarici yağ brendləri, “Technol” yerli mühərrik yağları markası bazara daxil olduqdan sonra narahat olmağa başlayıblar.
“Technol” şirkətinin Marketin və PR şöbəsinin rəhbəri Pərviz Əzimov bildirib ki, 3 aydır ki, “Technol” yerli mühərrik yağları markası kimi bazara daxil olub. 3 ay əvvəlki durumla indiki durum arasında çox maraqlı fərqlər var:
“Technol” bazara daxil olana qədər bazar payı yüksək olan 15-ə yaxın mühərrik yağları markası var idi (bazarda toplam 100 civarinda marka var) və bu markalardan yalnız bir yağ markası qismən reklam işləri ilə məşğul olurdu. Son 3 ayda mənzərə tamam dəyişib. Radiolarda avtomobillərə aid 1 verilişdə belə boş reklam yeri qalmayıb. Hətta vəziyyət o yerə çatıb ki, 2 saatlıq verilişin birinci saatını bir yağ markası sponsordur, ikinci saatını başqa yağ markası.
Media və saytlarda da durum eynidir.
Bu vaxta qədər bazarda rahat olanlar artıq anlamağa başladı ki, bazar qaydaları dəyişir və nəsə etməlidilər və bu proses bu vaxta qədər yerli istehsal markası olmayan bazarda baş verirdi. Hər sahədə yerli və keyfiyyətli yerli marka olmalıdır. Bu həm reklam bazarını gücləndirir, həm işçi qüvvəsidir, həm də daha sərfəli məhsulu müştəriyə təqdim etməkdir”.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 8 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
İlin sonuna qədər Astara terminalının inşasında əsas işlər yekunlaşacaq
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Bakıda külək güclənəcək, yağış intensivləşəcək - XƏBƏRDARLIQ
- 2 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Şuşada birinci yaşayış kompleksinin açılışı və şəhərə köçmüş ilk sakinlərlə görüş olub
-
2 gün əvvəl
"Effektinvest" MMC-nin istiqrazları Bakı Fond Birjasında listinqə daxil edilib
-
2 gün əvvəl
AccessBank Naxçıvanda sahibkarlara dəstək mövzusunda konfrans təşkil edib