970x250_destkop_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Çindən elektrikli avtomobillərə enerji limiti

Çin Xalq Respublikasının Bazarın Tənzimlənməsi üzrə Dövlət Administrasiyası tərəfindən 26 dekabr tarixində açıqlanan qərara əsasən, “Elektrikli minik avtomobillərinin enerji istehlakı limitləri” bölməsi 1 yanvar 2026-cı ildən etibarən qüvvəyə minəcək. Çində istehsal olunacaq bütün yeni elektrikli minik avtomobilləri bu limitlərə cavab verməlidir.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Çindən elektrikli avtomobillərə enerji limiti
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Çin elektrikli avtomobillər üçün enerji sərfiyyatı standartlarını məcburi edən milli layihəyə start verib.

Marja.az xəbər verir ki, yeni tənzimləmə dünyada elektrikli minik avtomobilləri üçün məcburi enerji istehlakı (sərfiyyatı) üzrə yuxarı hədd müəyyən edən ilk təcrübə kimi qiymətləndirilir.

Reklam_3_11

Marja xəbər verir ki, əvvəlki könüllü standarta nisbətən enerji istehlakı limitləri təxminən 11 faiz daha sərtləşdirilib. Avtomobillərin çəki seqmentlərinə uyğun olaraq enerji sərfiyyatının yuxarı hədləri tətbiq olunacaq. Məsələn, təxminən 2 ton çəkisi olan elektrikli minik avtomobilinin 100 km məsafədə maksimum 15,1 kVt·saat enerji istehlak etməsinə icazə veriləcək.

Avtomobil istehsalçıları üçün 2025-ci ilin sonunadək texniki uyğunlaşma tələbi

Standart qüvvəyə mindikdən sonra Çində istehsal olunacaq bütün yeni elektrikli minik avtomobilləri bu limitlərə cavab verməlidir. Bu çərçivədə avtomobil istehsalçıları 2025-ci il ərzində zəruri texniki yeniləmələri tamamlamalı və rəsmi bildiriş prosedurlarını başa çatdırmalıdırlar.

Tənzimləyici qurumların qiymətləndirməsinə görə, enerji istehlakı limitlərinin sərtləşdirilməsi mövcud batareya tutumu saxlanılmaqla avtomobillərin orta sürüş məsafəsini təxminən 7 faiz artırmağa, həmçinin ümumi səmərəliliyin yüksəldilməsinə imkan verəcək.

Vergi güzəştləri birbaşa enerji səmərəliliyinə bağlanacaq

Yeni standart Çinin elektrikli avtomobillərlə bağlı təşviq siyasətində edilən yeniliklərlə uyğunlaşdırılıb. Oktyabr ayında yayımlanan qərara əsasən, 2026–2027-ci illər üçün Yeni Enerji Avtomobillərinin (NEV - elektrikli və ya hibrid avtomobillər) alınmasına tətbiq edilən vergi azadolmaları enerji istehlakı və sürüş məsafəsi meyarları əsasında yenidən müəyyən edilib.

Batareya Elektrik Avtomobilləri (BEV) üçün vergi güzəştindən yararlanmaq məqsədilə yeni enerji istehlakı limitlərinə cavab vermək şərt olacaq. PHEV və EREV modelləri isə ən azı 100 km ekvivalent elektrikli sürüş məsafəsi təqdim etməli, həm elektrik, həm də yanacaq istehlakı üzrə milli limitlərdən aşağı göstəricilərə malik olmalıdır.

Uyğunluq tələblərini ödəməyən modellər 2026-cı ildən etibarən vergi güzəşti siyahısından çıxarılacaq.

BEV (Battery Electric Vehicle) — tamamilə elektrik enerjisi ilə işləyən, ənənəvi yanacaqdan istifadə etməyən nəqliyyat vasitələrini ifadə edir; yəni bunlar 100% elektrikli avtomobillərdir və ən ekoloji təmiz seçimlər hesab olunur.

PHEV — ingiliscə “Plug-in Hybrid Electric Vehicle” ifadəsinin qısaltmasıdır və elektrik mühərriki ilə daxili yanma mühərrikini birləşdirən nəqliyyat vasitəsi texnologiyasını ifadə edir. Bu tip avtomobillər iri tutumlu batareyaya malikdir və onu şarj stansiyasında doldurmaq mümkündür.

E-REV (Extended-Range Electric Vehicle – “Mənzili Artan Elektrikli Avtomobil”) — bir batareya elektrik avtomobilinin mənzilini artırmaq üçün batareyanı şarj edən yanacaqla işləyən əlavə güc qurğusunu (APU – Auxiliary Power Unit və ya generator) işə salan sistemdir. Avtomobil əsasən elektrik mühərriki ilə işləyərkən, batareyada enerji səviyyəsi aşağı düşdükdə mənzili artırmaq üçün APU generatoru avtomatik olaraq işləyir. Beləliklə, sürücülər həm elektrik rejimindən faydalanır, həm də uzun məsafələrdə yanacaq əsasında əlavə enerji əldə edirlər.

Çin elektrikli avtomobil standartları elektrikli avtomobillərdə enerji istehlakı BEV enerji səmərəliliyi PHEV və E-REV modelləri Çin milli enerji istehlakı tələbləri elektrikli minik avtomobilləri enerji sərfiyyatı limiti batareya tutumu elektrikli avtomobillərdə sürüş məsafəsi Çin NEV təşviq siyasəti elektrik avtomobilləri üçün vergi güzəştləri 2026–2027 vergi azadolmaları enerji istehlakı limitləri avtomobil istehsalçıları üçün uyğunluq tələbləri 100 km enerji sərfiyyatı enerji səmərəliliyi standartları avtomobil ekoloji tələbləri karbon izinin azaldılması Çin elektrikli avtomobil bazarı elektrikli avtomobil texnologiyaları batareya elektrik avtomobili plug-in hibrid avtomobil extended-range elektrik avtomobili APU sistemi elektrikli avtomobilin mənzil artırma sistemi avtomobil sənayesi innovasiyaları elektrik və yanacaq istehlakı dünya avtomobil sənayesi Çin avtomobil tənzimləmələri elektrik avtomobil istehsalı 2026
26.12.2025 15:41

Müştərilərin xəbərləri

Mobil_manset_alt_4_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18