Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Nissan və Honda Çin brendi təhlükəsilə əlaqədar əməkdaşlıq etməyi planlaşdırır

Nikkei qəzet yazır ki, bu yolla şirkətlər istehsal xərclərini azaltmaq və rəqabət qabiliyyətini artırmaq istəyirlər.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Nissan və Honda Çin brendi təhlükəsilə əlaqədar əməkdaşlıq etməyi planlaşdırır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Yaponiya konserni Nissan Motor və Honda Motor elektrik avtomobillərinin inkişafı və istehsalı sahəsində əməkdaşlıq imkanlarını nəzərdən keçirir.

Marja.az xəbər verir ki, bu barədə Nikkei qəzeti məlumat yayıb.

Qeyd olunur ki, iki şirkət gələcəkdə elektrik avtomobillər üçün ümumi transmissiya və platformaya keçə bilər. Bundan əlavə, tərəflər akkumulyatorların və digər komponentlərin birgə alınması variantlarını da nəzərdən keçirirlər.

Belə əməkdaşlığın əsas məqsədi nisbətən ucuz elektromobillər təklif edən Çin brendi BYD-nin Yaponiya bazarına daxil olmasını nəzərə alaraq istehsal xərclərini azaltmaq və rəqabət qabiliyyətini artırmaqdır.

Yapon avtomobil istehsalçıları bu yaxınlarda sıfır emissiyaya nail olmaq üçün texnologiyaların inkişafına böyük diqqət yetirirlər. Belə ki, Yaponiyanın aparıcı avtomobil istehsalçısı Toyota Motor 2030-cu ilə qədər Avropada yalnız elektrik və hibrid mühərrikli avtomobillər satmağı qarşısına məqsəd qoyub. Çində o, 2035-ci ilə qədər belə göstəricilərə nail olmaq istəyir. 

Nissan Motor Honda Motor
14.03.2024 15:41

Müştərilərin xəbərləri

Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ