"Azercell Telecom" keyfiyyətin idarə olunması üzrə beynəlxalq sertifikata layiq görüldü
Mobil operator ISO 10004:2018 standartına uyğunluğunu bir daha təsdiq etdi(®) "Azercell Telecom" MMC Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standarta uyğunluq üzrə sertifikasiya auditini uğurla başa vurub.
Abunəçilərə göstərdiyi yüksək xidmət səviyyəsinin növbəti göstəricisi olaraq olkənin aparıcı operatoru keyfiyyətin idarə olunması üzrə beynəlxalq ISO 10004:2018 sertifikatı ilə təltif olunub.
Dəyərləndirmə TÜV AUSTRİA TURK audit və sertifikatlaşdırma prosedurlarına uyğun olaraq “TÜV Austria Azərbaycan” MMC tərəfindən həyata keçirilib. Sertifikat 3 il müddətinə təqdim olunub.
ISO (Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı) ümumdünya milli standartlar qurumları (ISO üzv qurumları) federasiyasıdır. İndiyədək federasiya tərəfindən idarəçilik, texnologiyalar və biznes sahəsində əmtəələrə, xidmətlərə və müsbət təcrübələrə dair minlərlə standartlar müəyyənləşdirilib. ISO 10004:2018 isə Keyfiyyətin idarə olunması/Müştəri məmnuniyyətinin monitorinqi və ölçülməsi standartıdır.
"Azercell" texnoloji həllər vasitəsilə “Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə sadiq qalaraq çoxçeşidli servis kanallarıyla, özünəxidmət tətbiqləri ilə abunəçilərinə ən yaxşı müştəri təcrübəsi yaşatmağı hədəfləyir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanın enerji tikinti şirkəti investisiyanın cəlb olunması məqsədilə əlavə səhmlər buraxır
-
1 saat əvvəl
Rabitəbank ABŞ-nin "Bank of New York Mellon" ilə işbirliyini müzakirə edib
-
1 saat əvvəl
Nazirlər Kabineti dəmiryol nəqliyyatı təyinatlı torpaqlar ilə bağlı qərar qəbul edib
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Borcların yığılması üzrə xidmətlər göstərən şirkətin qazancı kəskin artıb
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“Azenco” ASC-nin ümumi yığıncağı keçirilib, 1-ci müavin vəzifəsində dəyişlik olub
-
4 saat əvvəl
Bazarda ciddi nöqsanlar aşkarlanıb, məhdudlaşdırıcı qərar qəbul edilib
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl