İKT sektorunda zənglərin 20 saniyədə cavablandırılması hədəflənir
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin Kollegiyası “Rabitə və yüksək texnologiyalar sahəsi üzrə xidmətlərin, o cümlədən internet xidmətlərinin keyfiyyət göstəriciləri”ni təsdiq edib.
Bununla bağlı nazir Rəşad Nəbiyev yeni qərar imzalayıb.
Yeni qərara əsasən, bu sahələr üzrə keyfiyyət göstəricilərinin əsas prinsipləri müəyyənləşib. Bunlar, operativlik, dəqiqlik, dayanıqlılıq, əlçatanlıq, şəffaflıq, ayrı-seçkiliyin olmaması, etibarlılıq, informasiyanın tamlığı, məsuliyyətlilik, konfidensiallıq və təhlükəsizlikdir.
Bundan başqa, İKT sektoru üzrə xidmətlərin keyfiyyətin yaxşılaşdırılması çərçivəsində çağrı mərkəzi tərəfindən 20 saniyə ərzində cavablandırılan zənglərin ümumi zənglərin sayına olan nisbətinin 95 %-ə çatdırılması, şikayətlərin aradan qaldırılma müddətinin planlaşdırıldığı müddətdə aradan qaldırılması nisbətinin 99 %-ə çatdırılması hədəflənir.
O cümlədən, istehlakçıların xidmət təchizatı ilə, eləcə də sorğu xidməti ilə və şəbəkə keyfiyyəti, etibarlılığı və əlçatanlığı ilə bağlı şikayət tezliyinin 5 %-dən aşağı, hesab-faktura ilə bağlı şikayətlərin 1 %-dən aşağı səviyyəyə endirilməsi planlaşdırılır.
Nazirliyin Hüquq şöbəsinə bu Qərarın 3 gün müddətində Hüquqi Aktların Dövlət Reyestrinə daxil edilməsi üçün Ədliyyə Nazirliyinə təqdim edilməsi tapşırılıb.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
"Evdə" təhsil məktəbində baş verən qanunsuzluqlar ilə bağlı cinayət işi başlanıb
-
9 saat əvvəl
Gəncə Şəhər Birləşmiş Xəstəxanasının vəzifəli şəxsi həbs olunub
-
9 saat əvvəl
İş vədi ilə aldadılaraq Azərbaycana gətirilən əcnəbilər saxlanılıb
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
“Electro-İndustries” şirkətinin əməkdaşı iş zamanı aldığı xəsarətlərdən ölüb
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Qiyməti 12 min dollara yüksələcək" xəbərdarlığından sonra misin qiyməti 10 min dolları ötdü
-
10 saat əvvəl
Əmək müqavilələrinin sayı və məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə daxilolmalar artır
- 10 saat əvvəl