"Azərbaycanda 20-dən çox müəssisə şərab istehsal edir, lakin 4-5 şirkət əsas ixracatçıdır"
Azərbaycanda 20-dən çox kiçik və böyük müəssisə şərab istehsal edir.
Bunu Azərbaycanda İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Agentliyinin (AZPROMO) icraçı direktoru Yusif Abdullayev bildirib.
O qeyd edib ki, həmin şirkətlərdən 15-ə yaxını məhsulunu ixrac edir, lakin 4-5 şirkət əsas ixracatçıdır.
"Əsas məsələ şərab mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsidir. Azərbaycanda şərabçılıq ənənəvi sahə olub. 40 il bundan əvvəl Azərbaycanda böyük sahələrdə üzüm bağları olub. Bu baxımdan Azərbaycan həm Gürcüstanı, həm də Moldovanı geridə qoyub. Lakin ermənilər bağlarımızı məhv ediblər. Düşünürəm ki, bunu bərpa edə bilərik. Bunun üçün ölkədə həm texniki, həm də maddi bazası var. Bu gün Azərbaycanda üzüm bağlarının sahəsi 17 min hektardır. 2022- ci ildə ölkədə 210 min ton üzüm yığılıb. Bu, həm süfrə, həm də texniki üzüm olub. Texniki üzümlərin əkin sahəsi 5 min hektardan çoxdur. Bu da 50 min tona yaxın məhsul götürməyə imkan verir”, - deyə icraçı direktor əlavə edib.
Gələn il şərab ixracını stimullaşdırmaq üçün layihələr icra edəcək
2024-cü ildə İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Agentliyi (AZPROMO) Azərbaycandan şərab ixracının stimullaşdırılması üçün bir neçə layihə icra etməyi planlaşdırır. Bunu Agentliyin icraçı direktoru Yusif Abdullayev bildirib.
"Xüsusilə əsas ixrac bazarlarında, satış şəbəkələrində Azərbaycan şərabının təşviq edilməsi ilə bağlı işlərin görülməsi nəzərdə tutulur. Bu işlər həm Rusiya, həm də digər ölkələrin bazarlarını əhatə edəcək. Azərbaycan şərabının digər Mərkəzi və Şərqi Asiya ölkələrinə ixracı üçün böyük potensial var. Çində pandemiyadan sonra məhdudiyyətlər davam edirdi, ancaq 2023-cü ilin əvvəlindən bütün məhdudiyyətlər aradan qaldırılıb. Ona görə də Çinə şərab ixracımız artır. Burda şərab evlərinin də rolu böyükdür", - deyə o qeyd edib.
Hazırda regionda ən böyük şərab ixracatçısı Gürcüstandır. Düşünürük ki, bir neçə il ərzində Gürcüstanın şərab ixrac etdiyi bazarlarda biz də ciddi rəqabət apara biləcəyik. Şərab turizmin inkişafı da çox önəmlidir. Dövlət Turizm Agentliyinin, İqtisadiyyat Nazirliyinin, AZPROMO-nun təşəbbüsləri nəticəsində işlər icra edilir. Bizim şərabımızın tanıdılması istiqamətində işlərin aparılması vacibdir”, - deyə icraçı direktor əlavə edib.
© "Report"
Müştərilərin xəbərləri
Trendyol üçüncü Dayanıqlılıq Hesabatında karbon neytrallığı hədəfinin 70%-nə daha tez çatacağını açıqlayıb
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 2 həftə sonra
- 3 gün sonra
-
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Araz” AI Challenge - 2025” müsabiqəsinin qalibləri mükafatlandırıldı - FOTOLAR
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
ATV kanalına xəbərdarlıq edilib - "Reklam haqqında" qanun poulub
-
2 saat əvvəl
5 BOKT-un illik vergiyəqədərki mənfəəti 6 milyon manatdan az deyil
-
2 saat əvvəl
Ermənistan parlamentinin sədri Bakıya səfər etməyə hazır olduğunu bildirib
-
2 saat əvvəl
Vergi yükünün 30 faiz azaldılmasında məqsəd kirayə bazarı üzrə “ağarmaya” nail olmaqdır - VİDEO
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
PULLU adam olmaq üçün ilk addımını at
ATV kanalına xəbərdarlıq edilib - "Reklam haqqında" qanun poulub
Vergi yükünün 30 faiz azaldılmasında məqsəd kirayə bazarı üzrə “ağarmaya” nail olmaqdır - VİDEO
Bankda "Qara cümə" kampaniyası
Ən çox oxunanlar
"İnvestor portalının mobil tətbiqinin hazırlanmasını hədəfləyirik"
"Qazaxıstan Dəmir Yolu": Azərbaycanla yük daşımaları kəskin artıb
ADY və Rusiya Dəmir Yolları arasında mühüm razılaşma
Noyabrın 27-də gözlənilən hava şəraiti
"Prime Cotton" şirkəti kənd təsərrüfatı texnika və avadanlıqlarının satışını elan edir
Bakcell və Visa tərəfdaşlığa başlayır
İri bank “Neftçilər”də yeni filial açdı

















.jpg)
.jpg)


