Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Coca-Cola Azərbaycanın dəstəyi ilə növbəti Bahar Gənclik Festivalı keçirilib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Coca-Cola Azərbaycanın dəstəyi ilə növbəti Bahar Gənclik Festivalı keçirilib

(®) Coca-Cola Azərbaycanın dəstəyi, ADA Universiteti Fondunun əməkdaşlığı ilə növbəti Bahar Gənclik festivalı keçirilib.

Martın 15-də ADA Universitetinin bağında keçirilən Festival canlı musiqi, rəngarəng çıxışlar və bayram tədbirləri ilə yadda qalıb. Festival çərçivəsində təşkil edilən sərgidə milli geyimlər, müxtəlif xalça məktəblərinin nümunələri, bayram mətbəxinin şirniyyatları, Xına rəsmləri, Kosa-Keçəl tamaşaları nümayiş etdirilib. Festivalın ən maraqlı məqamı isə bayram Tonqalının yandırılması olub.

Reklam_3_11

Yerli və xarici tələbələrin, ADA məktəblilərinin, universitetin müəllim və işçi heyətinin, həmçinin tərəfdaş qurumların nümayəndələrinin iştirakı ilə keçirilən festivalda Novruz dəyərlərindən danışılıb, müxtəlif bayram adət-ənələri yerinə yetirilib. 

Coca-Cola şirkətinin Qafqaz və Mərkəzi Asiya ölkələri üzrə ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya direktoru Elşad Fərzəliyev Novruz bayramına hər il xüsusi diqqət ayırdıqlarını bildirib:

"Coca-Cola hər il Novruz bayramına xüsusi önəm verir. Bayram ərəfəsində müxtəlif kampaniylar həyata keçirir, tədbirlərə dəstək oluruq. Çox şadıq ki, artıq 9-cu ildir ADA Universiteti ilə birlikdə keçirdiyimiz Bahar Gənclik Festivalı artıq Novruz ənənəsinə çevrilməyi bacarıb. Azərbaycan xalqını Novruz bayramı münasibəti ilə təbrik edirik".

Festivala müğənni  Röyanın və DJ Chinanın çıxışı əlavə rəng qatıb. 

Festivalda bayram şənliyi ilə yanaşı, Coca-Cola şirkətinin “Tullantısız Dünya” ekoloji proqramı çərçivəsində Azərbaycanda görülən işlər barədə də məlumatlar verilib. Təbiətin oyanışını simvolizə edən bu bayramda ətraf mühitin qorunmasının vacibliyi qonaqların diqqətinə çatdırılıb.

Qeyd edək ki,  Coca-Cola 2030-cu ilə qədər qablaşdırmalarını 100% təkrar emal etmək və plastik qablaşdırmalarında ən azı 50% təkrar emal edilmiş materialdan istifadə etmək öhdəliyi götürüb. Buna görə də şirkət fəaliyyət göstərdiyi ölkələrdə "Tullantısız Dünya" proqramını başladıb.

Coca-Cola Azərbaycan i Bahar Gənclik Festivalı Elşad Fərzəliyev
23.03.2023 14:25

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ